Monday, November 03, 2008

Endlich in meiner Wohnung :)

Třikrát sláva, bydlím. Ne že bych snad neměl stresové situace rád, ale fakt je dobře, že už je na chvilku klid. Ono sehnat byt v Praze, pokud možno poblíž centra, za nějakých 14000 není žádná prdel, zvlášť když jste studenti...ale štěstí se nakonec pousmálo, zevlíme v zrekonstruované dva plus jedničce, s novou kuchyní, koupelnou, balkonem, luxusně jsme si zařídili pokoj, do černo-limetkové :-D Jednu zastávku dál je nový fotbalový stadion Slávie, poblíž jsou bazény, hospody, do centra 15 minut tramvají...mohlo to dopadnout daleko hůř :) pravda je, že to holt není nejlevnější, ale radši si připlatím, než abych trávil další rok v "žumpě na koleji", kde se opravdu nedalo žít, jenom přežívat.

Teď už jenom zařídit internet přes kyslík, sehnat si práci, ženu a dodělat úspěšně školu :-D (ne nutně v tomhle pořadí :-D kromě netu teda, ten bych chtěl, bo mě nebaví sedět s počítačem jenom v kuchyni u okna :-D)

Jinak co tak dělám poslední dobou, když neřeším bydlení nebo školu? Noo, abych pravdu řekl, tak mě baví víc večery doma než tady v Praze.
Mám rád vesnické zábavy (hlavně když hrajou Focus),mám rád Dianu (to jenom když přijedou lidé z konce světa tak nás z tama vyhodí ve dvanáct a my pak do dvou mrznem venku :-D), mám rád když jedem na ***** a pravidelně z tama utíkáme bez zaplacení (edit: sem si uvědomil že by nás někdo mohl napráskat, tak název mažu :-D),...no je toho hodně...

Je fakt, že už to není tak akční jako o prázdninách, které byly třeba oproti minulým hodně "rušné" :-D, ale já se vklidu spokojím s klidným posezením s kamarády. Někdy trošku lituju, že jsem nešel do Brna, bylo by to blíž, měl bych tam víc známých, jezdil bych častěji do džablunka city, ale zas bych nepoznal jak to chodí v "krutém kariéristickém světě" :-D

No nic, jdu si udělat hranolky s řízkem, naučit se management, napsat oponenturu ke zpráve z konkurenčního zpravodajství na téma vodohospodářského průmyslu v ČR, dopsat řešitelskou analýzu IS/ICT pro zefektivnění procesů v marketingové firmě, naučit se mikro a dodělat nějakou ontologii (co to do pekel je? :-D) - "zajímavý program" :-D Tak se mějte hezky, au revoir...

Jo a přidávám ještě video, co mi vždycky zvedne náladu. Sice trošku starší, ale tohle nikdy neomrzí, takže "come on sucker, lick my battery" :)

2 comments:

oveczka said...

Konecne clanek:D A s tim posezenim mas pravdu..ted v patek jsou Mokri,ale mne se teda vecer v Diane libil vic:)Jen ten konec sveta sis moh odpustit :p :D Uceni mas stejny kopec jak ja,vidim:/nebavi me to...tak at se dari:)

vrs said...

černo-limetková musí vypadat luxusně :) naše nová kuchyň je však béžovo-přírodně-neutrální, takže jsem fakt spokojena :P